Preguntes freqüents

Com puc contactar amb Movelia?
El nostre departament d'atenció al client estarà encantat d'atendre’t a través d’[email protected] o del telèfon 902 64 64 28. L'horari és de dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 i dissabtes i diumenges de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00.
També pots fer servir el nostre formulari de contacte.

Com puc comprar un bitllet?
Pots fer les teves compres d’una manera ràpida i segura a través de la nostra pàgina web o a l’APP.
També, si ho prefereixes, a través del nostre call center (902 64 64 28) on t’atendrem de dilluns a divendres: de 8:00 a 20:00 i dissabtes, diumenges i festius de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00
O a la teva Agència de Viatges.

Puc viatjar amb animals?
Si es tracta d'un trajecte nacional, s'admeten gossos i gats sempre que vagin en una cistella de transport rígida i, depenent de la companyia, sedats. Han de viatjar sempre al maleter de l'autobús. S’admet un sol animal per autocar i s’ha de pagar un petit suplement en funció de l´empresa transportista. Pots consultar les condicions de transport a l'apartat “suplements”.
En trajectes internacionals està totalment prohibit viatjar amb animals.

Puc portar la bicicleta?
Si es tracta d'un trajecte nacional, pots portar la bicicleta previ pagament d'un suplement. Cal que la portis degudament embalada perquè no faci malbé l'equipatge d'altres viatgers.
Pots consultar les condicions de transport a l'apartat “suplements”.

Puc viatjar amb una planxa de surf?
Si es tracta d'un trajecte nacional, pots viatjar amb la teva planxa de surf previ pagament d'un suplement. Pots consultar les condicions de transport a l'apartat “suplements”.

Es pot pujar directament al bus amb el bitllet electrònic?
Sí, amb la impressió del bitllet electrònic pots anar directament a l'autocar, tant en trajectes nacionals com internacionals.
En algunes companyies, i només en trajectes nacionals, pots accedir a l'autocar amb la presentació del localitzador del bitllet juntament amb el teu DNI, NIE o passaport.

Pot viatjar una altra persona diferent de la que figura en el bitllet?
No. Els bitllets adquirits a través d'Internet són nominatius i intransferibles. Si la documentació del passatger no es correspon amb les dades que consten en el bitllet, aquest quedarà invalidat i el passatger haurà d'adquirir-ne un altre de nou per viatjar.

Què passa si no puc imprimir el meu bitllet?
En cas que no t’hagi estat possible imprimir el bitllet i la companyia amb la qual viatges no et permeti d’accedir-hi únicament amb el localitzador, pots sol·licitar la impressió del teu bitllet en el punt de venda. En trajectes internacionals és obligatori portar imprès el bitllet electrònic.

Quins són els avantatges de viatjar en Classe Supra+?
El servei Supra+ és equivalent a viatjar en Primera Classe, tant per les característiques de l'autocar (seients de pell, possibilitat de seleccionar seients individuals…) com pels serveis que s'ofereixen a bord (hostessa, càtering i assistència personalitzada).

Pots consultar les característiques dels serveis de Classe SUPRA+, SUPRA ECONOMY i PREMIUM aquí.

Tenim tarifes especials per a grups?
A la majoria de les empreses que integrem hi pots trobar tarifes especials per a grups fins amb el 30% de descompte, depenent dels trajectes i les dates de viatge.

Amb quant de temps d'antelació puc canviar o anul·lar el meu bitllet?
Pots anul·lar el bitllet fins a 2 hores abans de la sortida, amb la penalització consegüent, en funció de l'empresa transportista. Pots consultar les condicions específiques d'anul·lació de la companyia amb què viatges a l'apartat de “Condicions generals”.

Què és Privilegis en Compres o Privicompres?  http://www.privilegiosencompras.es/
Privilegis en Compres és un club de compres en línia independent de Movelia, però que s'ofereix als seus clients amb avantatges exclusius. És un servei de subscripció que ofereix als seus membres descomptes, promocions i reemborsaments en totes les compres que facin en les més de 500 botigues associades al club.

"WLY* privicompras.es" és la descripció per la qual apareix Privilegis en Compres en els extractes bancaris dels seus clients, ja que el nom complet de Privilegis en Compres és massa llarg i no hi cap en aquests camps.

Privilegis en Compres és un Servei de Pagament?
Sí. Podràs gaudir d´un període de prova durant els 30 primers dies, però un cop transcorregut aquest termini el servei té un cost de 15€ mensuals.

*Si t’inscrius en el programa abans del 29 d'abril del 2015, la quota de subscripció i els avantatges es mantenen sense canvis.

Com puc donar-me d'alta a Privilegis en Compres?
Compra el teu viatge a Movelia. En finalitzar la compra, clica l'enllaç que es mostra a continuació i introdueix les teves dades en el formulari:

• Dades personals (nom, cognoms, ciutat, codi postal, adreça electrònica)

• Forma de pagament

• Contrasenya per accedir al servei

Quan completis els tres passos del formulari i l’acceptis, la inscripció a Privilegis en Compres quedarà confirmada mitjançant la visualització de la pàgina de confirmació i l'enviament a la teva adreça electrònica del correu electrònic de confirmació.

Què és el Val de Benvinguda? Com es fa servir?
El Val de Benvinguda és un val de reemborsament. Això és el que Privilegis en Compres ingressa directament al teu compte. És teu en donar-te d'alta i per poder aprofitar-te’n només has de seguir els passos que t'indiquem a continuació:

• Compra els teus bitllets a Movelia abans que passin 90 dies des de la data en què et vas inscriure a Privilegis en Compres.

• Envia el correu de confirmació de compra a l’adreça electrònica següent: [email protected]. Hauràs de fer-ho dins dels 30 dies següents a la data de la compra.

• No t’oblidis d’incloure al correu electrònic l'adreça electrònica que vas fer servir per inscriure't al club i el teu número de client (pots trobar-lo a l’àrea de client).

• Al cap de poques setmanes veuràs el reemborsament en el teu compte bancari.

• El Val de Benvinguda té un termini de validesa de 90 dies que comencen a comptar el dia que et vas donar d’alta a Privilegis en Compres.

Què és el Val de Fidelitat i com es fa servir?
El Val de Fidelitat és un val de 15€ de reemborsament. Podràs gaudir d´un Val de Fidelitat cada mes de pertinença a Privilegis en Compres. Segueix aquests passos per fer-lo servir:

Compra el teu viatge a Movelia abans que acabi el mes.

• Envia el correu electrònic de confirmació de compra a [email protected] abans que es compleixin 30 dies des de la data en què vas comprar els bitllets.

Al cap de poques setmanes, veuràs el reemborsament en el teu compte bancari.

Puc aprofitar el Val de Fidelitat en una altra botiga que no sigui Movelia?
No. Únicament podràs fer ús del Val de Fidelitat quan compris els teus viatges a Movelia.

És possible fer servir el Val de Benvinguda i el Val de Fidelitat alhora?
Sí, tots dos vals es poden fer servir simultàniament. Però cal fer-los servir en compres diferents.

Com puc contactar amb Privilegis en Compres o obtenir més informació sobre el programa?
Si tens dubtes sobre com fer ús del servei o et cal més informació sobre Privilegis en Compres pots adreçar-te al Servei d'Atenció al Client. Et resoldran tots els dubtes:

• Envia un correu electrònic a: [email protected]

• Truca al número de telèfon gratuït: 900 87 87 10. El seu horari d'atenció és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 10:00 a 17:00 els dissabtes.

• Escriu una carta a l’adreça següent: Privilegis en Compres, Apartat de Correus 14.596, 28080 Madrid

Com puc cancel·lar la meva subscripció a Privilegis en Compres?
Si no vols continuar sent membre de Privilegis en Compres, pots donar de baixa la teva subscripció en qualsevol moment. Per fer-ho has d’accedir al teu espai de client amb l’usuari i la contrasenya. Ves al menú “El meu compte” i fes clic a “Perfil”. A l'apartat “Gestió de la subscripció” trobaràs l'opció per cancel·lar la subscripció. La baixa es gestiona immediatament i tots els reemborsaments que hagis acumulat fins a aquell moment se t'ingressaran al compte.

Si ho prefereixes, pots sol·licitar la baixa al Servei d'Atenció al Client de Privilegis en Compres:

• Envia un correu electrònic amb la teva sol·licitud de baixa a: [email protected]

• Truca al número de telèfon gratuït: 900 87 87 10. L'horari d'atenció és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 10:00 a 17:00 els dissabtes.

• Envia un escrit amb la teva sol·licitud de baixa a: Privilegis en Compres, Apartat de Correus 14.596, 28080 Madrid

Recorda que en cursar la baixa de Privilegis en Compres perdràs tots els beneficis del servei:

• Vals mensuals de 15 euros en comprar a Movelia

• 10% de reemborsament en totes les compres que facis en ecommerce de la plataforma de Privilegis en Compres.

• Descomptes exclusius.